عــــــــکـــــــــاســــــــی

در صورتی که درخواست عکس از بازیگر,فوتبالیست,خواننده و یا موضوع خاصی داشتید لطفا در بخش نظرات ذکر کنید.

عــــــــکـــــــــاســــــــی

در صورتی که درخواست عکس از بازیگر,فوتبالیست,خواننده و یا موضوع خاصی داشتید لطفا در بخش نظرات ذکر کنید.

عکس های زیبا از لیلا اوتادی

اینم یه سری عکس زیبا از لیلا اوتادی 

  

aka30 

 

برای دیدن ادامه عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید.

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30 

 

aka30

نظرات 2 + ارسال نظر
پرس باکس یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ب.ظ http://persbox.dia.ir

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید . خسته نباشید از شما دعوت میشود برای بالا بردن آمار سایت یا وبلاگ خود از لینک باکس ما استفاده کنید فقط کافیست کد لینک باکس را بردارید و داخل قالب وبلاگ خود قرار دهید حجم صفحه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که باعث میشه در کمترین زمان ممکن صفحه نمایش داده شود . دارای کد برای بلاگفا سایر وبها می باشد آمار کلیک لینک باکس ما بسیار عالی میباشد بزودی این باکس را با آمار بی نظیر خواهید دید منتظر ارسال لینک شما هستم. http://persbox.dia.ir

محمد دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://coolbox.blogfa.com

با سلام و احترام به شما همکار عزیز وبلاگ نویس
اگر شما جزء آن دسته از وبلاگ نویسانی هستید که مایلید تعداد بازدید و مخاطبین واقعی خود را به روشی سالم افزایش دهید، لینک باکس پارسیان انتخاب خوبی خواهد بود. بدینوسیله از شما دعوت میکنیم که لینک خود را در لینک باکس پارسیان ثبت کرده و لوگو، بنر و یا لنیک باکس را در سایت خود قرار دهید. از شما دعوت میکنیم که حتما شرایط درج لینک ما را مطالعه کنید، مطمئنا در این لینک باکس جای لینک شما خالی خواهد بود.
از مزایای این لینک باکس، قابلیت تبادل بنر نیز میباشد. همچنین در صورتی که مایل نیستید لینک باکس را در محیط وبلاگ خود قرار دهید، این امکان وجود دارد که بجای لینک باکس، لوگو یا بنر این لینک باکس را نمایش دهید. گرچه این کار باعث کاهش تعداد افراد آنلاین و نمایش لینکهای دوستان در وبلاگهای یکدیگر میشود. در حال حاضر بصورت متوسط در هر لحظه 45 نفر آنلاین در این باکس وجود دارد. اگر آمار شما بالای 2 هزار باشد و یا خود لینک باکس را در صفحه وبلاگ خود نمایش دهید، یک لینک ثابت و اگر بالای 3 هزار باشد یک لینک ویژه به شما تعلق خواهد گرفت. در کنار ظاهری سبک و زیبا، حجم این لینک باکس بسیار پایین بوده و در نتیجه تاثیری در سرعت لودینگ وب سایت شما نمیگذارد. این لینک باکس لینکهای غیرواقعی و غیراخلاقی را درج نکرده و نظارت کیفی دقیقی رو لینکهای ارسالی انجام میپذیرد.

با تشکر، لینک باکس پارسیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد